welcome to my keqi.liu blog. :3

just a simple girl and want a happy life ♥

begin my new life now.

hope my life can be better and better C:




Sunday, January 23, 2011

开心. xp

哈哈
刚刚补完习过后
就快快走路去parkson隔壁的电话店那边
因为
我要帮我姐选电话啦


最后
选了1架nokia的
很美涅
有得按
又有的touch
so good!
而且才RM500多而已涅
跟我那架烂机价钱差不多1样罢了咯
-.-
我很喜欢姐那架涅
haha 讲也没用啦
直接看照吧





pink  my lov.




haha
说来话长
也直接看我昨天拍的照照吧















-----skip-----



No comments:

Post a Comment